fredag 27. september 2013

Molle meg inn


Jeg har hatt det så innmari koselig i det siste. Alt fra Afternoon tea til 6-årsbursdag til middag ute og et kjempefint kurs i formidling. Jeg har også vært på en koselig biltur og skrapa flaxlodd. Jeg har hatt det så koselig at jeg er sliten. Rart. Nå i helga har jeg tenkt å molle meg inn, og bare være i bobla mi. Det er godt det å være i bobla si så lenge det er sjølvalgt. Det er så mye verre om du finner at du plutselig er der uten helt å skjønne hvordan det ble slik og hvorfor det ikke er noen kontakt mellom hode og kropp. Som sagt: Denne bobla er sjølvalgt. Det blir lesing, lytting til musikk og en dag på jobben :)
 
Det er kjekt å ha noen rammer rundt seg. Jeg ønsker meg av og til en lesekrok :) egentlig har jeg vel en...Det er bare det at det er så mye fint å sjå. Jeg er i den heldige situasjonen at jeg har en fin liten stabel med bøker liggende som jeg gleder meg til å lese. Jeg er ikke helt sikker på det ordet molle, men regner med at den som leser bloggen skjønner hva jeg mener. Dere får ha en riktig god helg :)
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Molle seg inn......Herlig ord, det skal jeg samle på.
    Liker å lese bloggen din !!
    Hilsen B

    SvarSlett

Hvem leser bloggen