torsdag 10. oktober 2013

Hverdagen min

Hverdagen min er stort sett enkel. Jeg er slettes ikke sikker på at hverdagen min blir enklere sjøl om det blir enklere å handle fra utlandet på nettet. Dette må vel være en stor misforståelse.
Enkelte har helt sikkert hverdager som er "uenkle" med både det ene eller det andre. Det være seg kontakten med NAV, jobben sin, økonomien, huset sitt, naboen sin eller hva det nå må være, så det er helt sikkert mye som kan gjøres for å gjøre hverdagen til folk enklere, men hvis fokuset til den nye regjeringa skal være å gjøre hverdagen til folket enklere, så må de da starte i en annen ende, eller??, -  nå er nok jeg en særs skeptisk person. Tar liksom ikke alt så fort, så jeg skjønner det kanskje litt etter hvert. Foreløpig så tror jeg faktisk at fokuset til den nye regjering kan være med på å gjøre hverdagen min vanskeligere, og det trenger jeg ikke.  

Nå fikk jeg sagt det og!
Det er igrunnen deilig med en slik blogg.

1 kommentar:

  1. Ta ikke sorgene på forskudd, hold fokuset på det som gjør hverdagen din bra
    a

    SvarSlett

Hvem leser bloggen