mandag 20. august 2012

Mandag i dag

Skulle si noe om Irlandsturen, tenkte jeg,  men det dukka opp noen andre tanker. Fikk frisørtime på sparket i dag, -  da det nærma seg krise. For å være sikker på at dagen skulle bli litt grei i forhold til samvittighet og sånn så bestemte jeg meg for å gå heim. 

Det er noen (3 - 4) få kilometer. Etter at jeg hadde fått rigga kroppen, det vil si: gjort ryggen lengre, senka skuldrene og trekt de bak, trekt navlen inn til ryggen og dradd halebeinet ned så var jeg igang. (må gjøre dette noen ganger underveis) Tror ikke jeg blir for privat nå, - dette er noe vi alle må gjøre, har jeg lært, for at det skal bli riktig. Ikke MÅ gjøre, men gjøre. Usj...

Men tilbake til mandagen. Hvordan har helga vært, og hva er det som gnager? Har hatt besøk av to kjekke gullunger, vi har gått tur i skogen i regnværet

og den minste har også fått sett hakkespett treet. 

Det har vært fint vær også og det ble mye uteliv. Med telt og vannlek. Miss Marple på tv i går kveld. Alt dette er positivt og hygelig og nå har jeg bestemt meg for at det som gnager er filleting, og det vil jeg ikke bruke tida mi på nå, - idag, 


men det er en ting, - tenk så fint det ville vært om man kunne få en ferdig liste (på mobilen) over hvilke GODE filmer som går på tv akkurat denne dagen. Det skulle vært noe det. 

Og jeg vet hva vi skal ha til middag i dag :))  Rester fra i går :) Ha en god dag. 




1 kommentar:

Hvem leser bloggen