søndag 19. mai 2013

Noe av håndarbeidet mitt og livet sånn generellt.



I dag har jeg trent viljestyrkemuskelen min. Jeg har funnet frem mye av det uferdige håndarbeidet mitt, heretter kalt UFO (uferdige objekter). Jeg har bare funnet det som ligger øverst altså.

Alle lappene mine minner meg om livet. Livet er som et lappeteppe. Et uferdig lappeteppe. Akkurat som alle UFOene mine. Det er litt vanskelig å få satt lappene sammen, riktige farver,

riktig størrelse og det å bestemme seg, - gjøre et valg. Jeg vil at det skal bli fint, og vil jo gjøre det som er riktig.


Så starter jeg på nye prosjekt. Det er det beste, - spennende. Av og til strikker jeg fort, det går langsomt når oppskrifta er komplisert eller fokus ikke er der. Livet går jevnt, fort, bratt utfor og av og til er du i tunge motbakker, - og noen ganger i flytsonen.



Noen ganger er det pause i strikkinga, - jeg trekker meg tilbake, puster, summer og går på igjen. Så hender det  at noe blir ferdig.












































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvem leser bloggen