onsdag 21. august 2013

Snart er det kroken på døra for denne gang!




Da er det hakket før  det er kroken på døra for denne gang. Alle tegn tyder på det. Det er mørkt om kveldene og av og til får en litt høststemning midt på lyse dagen. Det er mere tv-sjåing, en akker seg for bæra som en ikke har fått plukka, og kirsebærtreet og stikkelsbærbuska, ...

Det lakker og lir. Hagebordene er kommet på en annen kant av huset pga nødvendig vedlikehold, og det er ikke så mange utemiddager lenger. Dagene er travlere. Jobb, yoga, skulle så gjerne truffet venninnene litt oftere og noen, som jeg ikke helt kan forstå, er begynt å snakke om jula!!! Hjælpe og trøste og bære.

Noen, eller jeg, skal kanskje snu hodet flere ganger for å finne en lykkelig vinkling  og utgang på dette.

Men bladene på trærne har ikke skifta farge, og en kan være til stede her og nå, nyte de dagene som er igjen, før sommeren forlater oss for denne gang. Før vi igjen kan begynne å glede oss til neste sommer. Livet er rart.

Sjå så fint smykkeoppheng jeg har fått. Tusen hjertelig :))

1 kommentar:

  1. Jeg holder sommer døra på gløtt noen uker til... Mor 94 år har plukket stikkelsbæra så de behøver jeg ikke tenke på.
    Nyt sensommer dager og kvelder.
    Takk for nok en god blogg !!

    SvarSlett

Hvem leser bloggen